Tehnoloogiat

“Gazprom-Media” käivitab TikToki-taolise sotsiaalvõrgustiku

“Gazprom-Media on teatanud konkurentsivõimelise TikTok-võrgu käivitamisest. Venekeelne versioon sisaldab vertikaalse iseloomuga videoid. Selle nimi saab olema “Yappy”. Seda saab nüüd AppStore’ist alla laadida, et testida seda privaatses režiimis.

Võrgustiku sihtrühmaks on 14-34-aastased sisutarbijad, kes soovivad end arendada ja karjääri teha. Sobivat sisu leiavad ka need, kes otsivad isiklikku kutsumust ja edu rahalises mõttes. Yappy Influencers teeb vertikaalseid videoid, mis ei tohi ületada 1 minutit.

Alexander Žarov, kes on ka Gazprom-Media tegevjuht, selgitas, et see videote formaat on tarbijate seas trendikas. Nüüd kasutab seda 87%.

Projekti arendatakse Jamolodetsi baasil. Tegemist on telefonirakendusega, mille Gazprom-Media omandas eelmisel aastal. Sotsiaalvõrgustik käivitub ametlikult selle aasta lõpus.

Analüütikud on projekti suhtes skeptilised. Nad usuvad, et vene kasutajaid on raske “üles korjata” TikTokist ja Likeest. Selle eesmärgi saavutamiseks peab Yappy omama oma eripärasid.

Seotud artiklid

Back to top button